czwartek, 18 października 2012

Morze Śródziemne





Niektóre koraliki mają w sobie to 'coś' i nie wymagają żadnej dodatkowej oprawy. Moim zdaniem należą do nich Toho w kolorze Higher-Metallic-Frosted Mediterranean Blue. Kocham Morze Śródziemne, uwielbiam kolor niebieski i nie lubię błysków. Ten kolor jest dokładnie tym co lubię. Wypatrzyłam je już jakiś czas temu i od razu stwierdziłam, że zrobię DLA SIEBIE zwykłą, jednokolorową, szeroką bransoletkę. I oto jest :) Poszło równo 20g koralików o średnicy 2,2mm. Bransoletka ma niecałe 2,5cm szerokości. Jestem zadowolona :)

6 komentarzy:

  1. Piękna jest! Ja zabieram się za podobną w kolorze metalic cosmos - to ten błyszczący i chyba mój ulubony ;)

    Czemu ja do tej pory Paulina nie wiedziałam, że masz bloga? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też nie dałabym nikomu tej bransoletki! Ona jest BAJECZNA! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie, cudowny kolor. I całość prześliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna bransoleta! Podziwiam - dla mnie taka biżuteria to "czarna magia"

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki dziewczyny :) Nawet nie wiecie jaką frajdę sprawiają mi wasze komentarze :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...