piątek, 7 września 2012

Otulone śniegiem




Ostatnio nic mi nie wychodziło. No może nie do końca. Po prostu nic co robiłam nie podobało mi się na tyle, żeby pokazać to innym. Efekt był taki, że robiłam i prułam, a później bawiłam się w Kopciuszka ;)
Na przełamanie złej passy zdecydowałam się na stworzenie czegoś prościutkiego. Maleńkie kolczyki zrobiłam z 6mm kulek karneolu i szklanych koralików Toho w kolorze Inside-Color Rainbow Crystal - Creme Lined. Kolczyki mają 2,3cm średnicy i ok. 4,5 cm długości (z biglem). 

Wiem, że zdjęcia wyszły tak sobie, ale te kolczyki tak samo lubią być fotografowane jak ja ;) Nie mam już do nich cierpliwości!

1 komentarz:

  1. Zdjęcia moim zdaniem wyszły bardzo dobrze:) a kolczyki - świetna forma!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...