czwartek, 15 sierpnia 2013

Onyksowa kula





Jakiś czas temu Jolinka (http://jolinka.blogspot.com/) pokazała oplecioną kulkę fasetowanego onyksu, która strasznie mi się spodobała. Dzisiaj są imieniny mojej mamy, więc zrobiłam dla niej podobną. Bardzo lubię klasyczne połączenie czarnego i starego złota, ale po zrobieniu kulki uznałam, że mimo iż wyszła bardzo ładnie to nie jest w jej stylu... Postanowiłam zrobić drugą kulkę - tym bardziej w kolorystyce, która bardziej przypadnie mamie do gustu. Udało się. Mama była zadowolona :)
Moja kulka jest mniejsza od tej Jolinkowej i sam kamień ma 20mm średnicy. Do oplecenia użyłam błyszczących hematytowych FP i matowych Toho w kolorze antycznego srebra. Przy okazji nauczyłam się robić prościutki, ale bardzo fajnie wyglądający sznur :)

8 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie Ci wyszedł ten komplecik. Nie dziwię sie, że mama zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna robota !!! Kulka jest obłędna !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne rzeczy roisz, będę na bieżąco obserwować Twoje prace, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję i podziwiam, piękne!
    Pozdrawiam

    Wiedźma Wiedźmę ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...